FAQ
Maximiles, пазарни проучвания и проучване на общественото мнение
Какво мога да очаквам от Maximiles? Какви са тези проучвания?
Като член на Maximiles участвате в проекти за проучване на пазара и общественото мнение. Изпращаме Ви покани по електронна поща, с текстово съобщение и/или с известие на телефона; онлайн въпросниците, които се попълват от компютър са най-често срещаната форма на проекти. Понякога можем да Ви изпратим и проекти, които може да попълните само от мобилния си телефон. Освен това редовно провеждаме изследователски проекти, в които Ви каним да обменяте идеи по интересни теми в затворена общност. От време на време може да ви помолим и да тествате даден продукт у дома. Независимо дали става въпрос за онлайн въпросник, мобилно проучване, тест на продукт или общност, Вашето участие винаги е доброволно. За всеки проект можете да решите дали искате да участвате или не.
Как Maximiles участва в проучвания на пазара и общественото мнение?
Агенции за пазарни проучвания и проучвания на общественото мнение, академични институции и търговски марки, наред с други, ни възлагат да събираме отговори за изследователски проекти. Това означава, че Вашето мнение се използва във важни проекти, които действително имат значение.
Участвате в проучвания, които дават отговор на спешни и важни въпроси, свързани с новите продукти, икономиката и обществото. Затова Вашето мнение винаги е актуално и важно.
Стандартите за проучване на пазара и мненията изискват също така Вашите данни да бъдат напълно защитени. Цялата информация, която събираме за Вас и Вашето мнение, се обработва в съответствие с Европейския общ регламент за защита на данните (ОРЗД).
Вашето членство в Maximiles
Как мога да стана член? Трябва ли да отговарям на определени условия?
Участието Ви в Maximiles е безплатно, необвързващо и може да бъде отменено от всяка от страните по всяко време. Регистрацията в Maximiles е отворена за всеки, който е навършил 16 години. Не може да имате повече от един акаунт в Maximiles.
Участието в проекти не изисква никакви предварителни познания. Важен е само интересът Ви да споделите мнението си.
Няма да бъдете задължени да заплащате каквито и да било разходи. Също така не сте задължени - винаги зависи от Вас дали ще участвате в нашите проекти. Можете да прекратите членството си в Maximiles по всяко време.
Ще получавам ли рекламни имейли или спам?
Няма да се опитваме да Ви продадем нещо или да ви досаждаме с реклами.
Къде ще намеря условията и разпоредбите?
Актуалните условия на Maximiles можете да намерите под връзката "Условия и правила" в долната част на страницата.
Как мога да прекратя членството си в Maximiles?
Можете да прекратите членството си в Maximiles по всяко време. Моля, влезте в личната си страница в Maximiles с Вашия имейл адрес и парола. Кликнете върху иконата на лицето в горния десен ъгъл на страницата и изберете "Лична информация". В долната част на тази страница ще видите раздел, озаглавен "Закриване на профила ми". Щракнете върху бутона и следвайте инструкциите на тази страница. Ще можете да затворите профила си за постоянно.
Вашите лични данни ще бъдат безвъзвратно изтрити, когато прекратите членството си. Моля, обърнете внимание, че неизползваните Ви точки също ще бъдат изтрити. Ако лимитът за изплащане не е достигнат, когато прекратите членството си, тогава няма да имате право да осребрите събраните точки.
Членството Ви се прекратява автоматично, ако не реагирате на нашите покани за повече от 36 месеца. Всички натрупани точки се губят след 12 месеца неактивност.
Вашите лични данни, поверителност на данните и анонимност
Как мога да попълня или редактирам личните си данни?
Моля, влезте в личната си страница в Maximiles с имейл адреса и паролата си. Можете да редактирате или попълните данните си в раздела "Лична информация".
Защо Maximiles се нуждае от моите лични данни?
Каним нашите членове да участват в конкретни проекти. За тази цел потенциалните участници се избират въз основа на информацията, която са ни предоставили. Можете да актуализирате и променяте тази информация по всяко време. Колкото по-пълен и актуален е Вашият профил, толкова по-малка е вероятността да Ви бъде изпратен неподходящ проект. Вашите лични данни никога няма да бъдат предадени на трета страна.
Какво се случва с отговорите, които изпращам в проектите? Сигурни ли са личните ми данни, дори когато някои връзки към покани ме насочват към други компании?
Всички отговори ще бъдат оценявани анонимно, което означава, че отговорите не могат да бъдат съпоставени с Вас. Вашите лични данни никога няма да бъдат предадени на трета страна. Външните компании ще виждат само обобщените и анонимни резултати на всички участници.
Пренасочването към друг уебсайт се случва, ако работим с външен клиент. Ние работим само с проверени институти, университети и компании. В този случай Вашите лични данни никога няма да бъдат предадени на трета страна, а отговорите, които им предоставяте в проучването, ще бъдат анонимни.
Записва ли Maximiles някаква друга информация?
Информацията се запазва автоматично, когато посещавате зоната си за членове и участвате в проучвания. Тук записваме Вашия IP адрес, датата и часа на достъп, типа на браузъра и операционната система на Вашето устройство. Тази информация може да се използва, за да се гарантира, че всеки член е регистриран само веднъж в Maximiles и неговото уникално участие в даден проект.
Освен това използваме Google Analytics. услуга, предоставяна от Google, която оценява посещенията на посетителите на уебсайта. Анализът е възможен благодарение на бисквитки, които представляват текстови файлове. Бисквитките събират информация относно използването на нашия уебсайт от Ваша страна. Тази информация се съхранява на сървъра на Google. Вашият IP адрес ще бъде анонимизиран преди това. Въпреки това имате възможност да забраните на Google Analytics да съхранява бисквитки на Вашия компютър. За тази цел трябва да промените съответно настройките на Вашия интернет браузър. Това може да доведе до факта, че няма да можете да използвате нашия уебсайт в пълната му степен.
Как мога да променя паролата си?
След като сте влезли в личната си страница в Maximiles, можете да промените паролата си в менюто "Лична информация".
Какво да направя, ако съм забравил паролата си?
На началната страница на уебсайта Maximiles ще намерите връзката "Забравена парола". Тук можете да създадете нова парола.
Покани за участие в проекти, теми и резултати
Как работят проектите Maximiles? Колко често ще бъда канен? Колко време отнема изпълнението на един проект?
Ще получавате покани за участие в проектите по имейл, чрез текстово съобщение и/или известие през апликация на телефона. В писмото с поканата ще Ви информираме колко време приблизително ще отнеме изпълнението на проекта и колко точки Maximiles ще получите за участието си. В поканата ще намерите и лична връзка за Вашето участие.
Обикновено нашите проекти остават активни в продължение на няколко дни. Възможно е обаче проектът да приключи малко след като е започнал, тъй като вече са участвали достатъчен брой хора.
Обикновено ще получавате покани за участие в проект веднъж седмично. Честотата на поканите може да варира. Средната продължителност на проектите е между 5 и 20 минути.
Възможно ли е да спрете проекта и да продължите участието си по-късно или да го рестартирате? Мога ли да променя отговорите си по-късно?
За съжаление, поради технически причини това обикновено не е възможно. Ако започнете проект, трябва да отделите време за попълване на проучването.
Защо трябва да отговаряте на едни и същи въпроси, например за възраст и местоживеене? Защо се нуждаете от информация за доходите ми?
Тази информация е важна по методически причини. Допълнителната информация за Вас е важна и за нашите клиенти, когато оценяват резултатите. По този начин можем да определим дали по-младите участници имат различно мнение от по-възрастните хора по определени теми например. Освен това, можем да се уверим, че информацията за Вас е актуална и точна.
Независимо дали Ви питаме за Вашата възраст, местоживеене или доходи, Вашите отговори никога няма да бъдат използвани заедно с Вашето име или адрес.
Защо някои въпроси са сложни и дълги?
По методически причини формулираме въпросите възможно най-точно, което може да означава, че понякога те звучат сложно и са по-дълги от обикновено. По този начин се опитваме да избегнем всякакви недоразумения.
Какво означават следните съобщения: "Не отговаряте на изискваните демографски характеристики" или "Съжаляваме, вече имаме достатъчно участници, които имат подобни профили (например възраст, пол или също така образование) за този проект."?
Някои от нашите проекти изискват много специфична целева група. В тези случаи трябва да се допитаме до определен брой хора с определени характеристики. Ако не принадлежите към тази група, искаме да Ви спестим време и усилия.
Освен това е възможно Вие да сте 101-вия човек, който иска да участва в проект, който изисква само 100 участници например. В този случай анкетата ще бъде автоматично затворена с едно от горните съобщения.
Как мога да направя коментар или да задам въпрос за даден проект? Мога ли да направя предложение по същата тема?
Изпратете ни имейл с вашето запитване, като използвате формуляра за контакт на нашия уебсайт . Винаги се радваме да получим вашите коментари и предложения за проекти. По този начин научаваме директно от нашите членове от какво се интересуват.
Точки и награди
Как се възнаграждава моето участие?
За участието си получавате точки. Точките са валутата на нашата програма. Броят на получените точки зависи от съдържанието и продължителността на проучването. Точките винаги се начисляват във Вашия акаунт след участие в проекта.
Ако сте поканени, но все още не принадлежите към групата участници, които търсим, ще ви начислим 3 точки. Ако за даден проект няма награда, ще ви информираме за това в писмото с поканата.
За какво мога да използвам точките си и как става това?
След като достигнете лимита за изплащане на Maximiles, можете да използвате точките Maximiles за ваучери за подаръци.
Може ли да изтече срокът на валидност на моите точки Maximiles?
Точките Maximiles, записани в сметката ви, не изтичат, докато получавате поне 1 точка годишно. Всички натрупани точки се изтриват след 12 месеца неактивност.
Ако не реагирате на нито едно от нашите писма с покани или не актуализирате профила си за повече от 36 месеца, т.е. ако не участвате в нито един проект, профилът Ви в Maximiles ще бъде деактивиран.
Точките Ви също ще се изтрият, ако прекратите членството си.
Мога ли да получа точки Maximiles, като препоръчам приятел?
Абсолютно! Можете да спечелите до 250 точки Maximiles за всеки препоръчан приятел, който събере 150 точки, като попълни проучвания, след като се присъедини към нас, използвайки личната Ви препоръчителна връзка. Можете да научите повече подробности за това на страницата "Кажи на приятел" в раздела на профила си.